densistavagen.blogg.se

Detta är min väg, min sista väg och antagligen enda väg. Resan från bilolyckan till diagnos. Min kamp där jag blivit kastad mellan sjukhus genom alla dess avdelningar i över 20 år. Till sist fick jag äntligen svar, jag är inte psykiskt sjuk, Mitt huvud sitter löst! Här får du följa mig. Min resa till Spanien, min ständiga kamp mot den svenska staten och vården.

Pengar är inte allt, Men för mig gäller dom livet.

#2
 

Detta är min väg, min sista väg och antagligen enda väg. Resan från bilolyckan till diagnos. Min kamp där jag blivit kastad mellan sjukhus genom alla dess avdelningar i över 20 år.

Till sist fick jag äntligen svar, jag är inte psykiskt sjuk, Mitt huvud sitter löst!

Här får du följa mig, Min resa till Spanien, min ständiga kamp mot den svenska staten och vården.

För er som vill stödja min kamp, att göra denna kostsamma men livsavgörande operation, får med största tacksamhet bidra.

Svensk sjukvård undersöker/utreder inte på samma sätt som i Spanien och saknar den kunskap och erfarenheten, så denna operation är endast möjlig utomlands, och för min del i Spanien, jag hade mer än gärna gjort den här hemma i Sverige om den möjligheten hade funnits.

Swish: +46(0)736523017

 
Har skyddad id.
 
 
Dalslands Sparbank Clear 8234-7 3623582-8

Iban SE54 8000 0823 4700 3623 5828

Bic 8 Swedsess

Bic 11 Swedsessxxx

 

Ett år mellan bilderna...

 
 
 
http://thelastroad.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ulla Nilsson
skriven :

Hej! Swishade en liten slant. Har du funderat på att göra en insamling via GoFundMe? Jag gjorde det. Det var otroligt jobbigt att driva på sociala medier och jag hade ingen som hjälpte mig, så jag la ner efter en tid. Men ändå - det kan vara värt ett försök!
Kram!
Ulla

Svar: Hej Ulla.Tack fina du.

Jag har börjat knåpa ihop på GofoundMe , men du om någon vet ju hur tufft allt är gällande resan som man kämpar ensam med dessa diagnoser, hoppas jag kan lyckas i alla fall att färdigställa den insamlingen och låta ödet styra min resa.

Hoppas du blir bättre för var dag som går.
Kram Elvis
Elvis